wtorek, 29 kwietnia 2014

Stosik*20

Hej!!
Dzisiaj szybki i krótki post z moim stosikiem. Nie miałam teraz zbyt dużo czasu, ale mam nadzieję, że przez weekend majowy uda mi się nadrobić zaległości i wezmę jakąś książke do ręki ;)
Tutaj przedstawiam wam 3 książki, które wypożyczyłam ostatnio w bibliotece. Zobaczymy jakie będą jeśli czytaliście to dajcie znać co o nich sądzicie :)

 1. E.E. Schmiitt "Tajemnica Pani Ming"
2. Tess Gerritsen "Milcząca dziewczyna"
3. Cassie Harte "Pokochaj mnie mamo"

Do następnego!
Pozdrawiam ;)

1 komentarz:

  1. nie czytałam ani jednej z wymienionych

    ps. a u mnie? OLDSCHOOLowa bluza na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam