wtorek, 5 czerwca 2012

Biochemia urody.


Długo czaiłam się na kosmetyki z Biochemii urody. W końcu po obejrzeniu paru ciekawych filmików na YouTubie skusiłam się na pare rzeczy. Narazie testuje te kosmetyki. Dziewczyny mówiły bardzo pozytywnie na ich temat, dlatego postanowiłam wypróbować.

-Olej tamanu EKO 10,80zł


 -Puder bambusowy anty-UV 18,80zł


-Peeling enzymatyczny EKO 15,50zł


-Hydrolat lawendowy EKO 18,90zł


-Żel hialuronowy 1% 19,80zł


-Olejek myjący-pomarańczowy 11,80zł


-Serum Granat EKO 33,50zł


-Serum na blizny 23,50zł


Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Kochana daj znać jak to serum na blizny działa. Tez bardzo lubię Biochemię Urody fajnie, że mamy dostęp do takich kosmetyków. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zużyję połowę opakowania to dam Ci znać.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam