poniedziałek, 5 stycznia 2015

Mini projekt denko-grudzień'14

Hej!
Dzisiaj mam dla was bardzo mały projekt denko. Nie zużyłam w grudniu dużo kosmetyków, dlatego teraz pokażę tylko 3 produkty. Ostatnio w ogóle nie kupuję nowych produktów, staram się zużywać to co mam, bo nazbierało mi się tego trochę w przeciągu ostatnich miesięcy.

1. Krem do rak Bebeauty-bardzo tani produkt, kosztuje coś ok 3-4 zł, bardzo wydajny, dobrze nawilżał dłonie, zapach nie każdemu może podpasować, ale mi jakoś nie przeszkadzał, dostępny raczej dla każdego
Czy kupię ponownie? Raczej tak
2. Nivea szampon do włosów-nie był jakiś spektakularnie dobry, zwyczajny, miał ładny zapach, zużywał się optymalnie, zmniejszenia przetłuszczania się włosów nie zauważyłam
Czy kupię ponownie? Raczej nie
3. Dove balsam do ciała-już kiedyś go miałam i nie byłam z niego zadowolona, ten dostałam w prezencie i stwierdziłam że dam mu drugą szanse, ma okropne drobinki, wszystko się świeci i wygląda tandetnie, zapach ładny, konsystencja bardzo rzadka, nie polecam
Czy kupię ponownie? Nie

To na tyle!
Do następnego! ;))

2 komentarze:

  1. Ja za tymi szamponami Nivei również nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten szampon z Nivea ale wiadomo, że u wszystkich się nie sprawdza to samo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam