środa, 11 lipca 2012

Projekt denko ;)

Hej!
Dziś czerwcowy projekt denko. Nie zużyłam jakoś strasznie dużo produktów, ale jednak zawsze coś.

-Dezodorant z Dove Go fresh - jak wiecie ja uwielbiam te dezodoranty. Są poprostu świetne. Warto wypróbować. Mam już 3 kolejne :)
-Perfumy z Avonu Simple because for her - słodki zapach na wiosnę. Jak dla mnie szału nie ma. :)

-2in1 Mleczko i Tonik z Nivea - Bardzo fajny produkt, stosowałam go rano, żeby przemyć twarz, nie zapchał mnie. Polecam!
-Krem do twarzy z firmy Ava - bardzo mi przypadł do gustu. Już kupiłam drugie opakowanie. Kosztuje od 10zł w Rossmanie. Warto spróbować.
-Pomadka z Nivea - lekko nawilża, choć nie daje jakiegoś super efektu. Raczej już do niej nie wróce,

-Masło do ciała Perfecta spa - masło fajnie nawilża, zostawia minimalną powłoczke na skórze, ma cudowny zapach. Polecam!

Pozdrawiam!!

4 komentarze:

  1. Widzę, że Tobie przypadło do gustu 2w1 mleczko i tonik Nivea, mnie niestety zraził do siebie o czym napisałam na swoim blogu:) Co do dezodorantu Dove,to też je uwielbiam :) Dziękuje Kochana za odwiedziny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawa jestem tych perfum.
    Zapraszam też do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy są kwiatowe, słodkie. W promocji w katalogu ok. 30zł.
      Polecam wypróbować. bo to naprawdę niska cena. ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam