piątek, 27 lipca 2012

Urodowo!

Cześć!
Dziś chciałabym Wam pokazać moje zakupy z ostatnich tygodni. Za parę tygodni wyjeżdżam i potrzebowałam trochę rzeczy. Zobaczymy jak się sprawdzą. Niektóre mam pierwszy raz, a niektóre już testowałam i widać sprawdziły się. Jak wiadomo każdy ma inną skórę i nie na każdego działa wszystko. Ja często zmieniam pielęgnacje cery, a także ciała. Jeśli chodzi o włosy to uwielbiam firmę Nivea, ale i Dove.
Pomadka Nivea Oliwka i Cytryna

Ziaja Blubel mydło pod prysznic żurawina i poziomka

Ziaja Tonik Bio aloesowy

Cztery Pory Roku Krem do rąk o zapachu melona

Nivea Odżywka i szampon regenerujący

Rimmel Błyszczyk kolor 290 Be Famous

Rimmel Pomadka w kolorze 50 Paradise

Synergen Korektor w sztyfcie vanilla 01

A na koniec bransoletka z wyprzedaży

C&A

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Łoho! ale nakupywałaś:) Miałam z tych rzeczy tylko szampon i krem do rąk i w sumie jestem zadowolona. Ja już też marzę o wakacjach...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że z kremu jesteś zadowolona, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi. Życzę udanego odpoczynku!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam