sobota, 19 kwietnia 2014

Ulubieńcy marca i kwietnia'14

Hej!
Dzisiaj post z moimi ulubieńcami marca i kwietnia. Nie jest tych produktów za dużo, ponieważ nie zmieniam tych kosmetyków, które się u mnie sprawdziły, a jeśli testowałam jakieś nowe to widocznie się nie sprawdziły ;) Od bardzo dawna pojawił się u mnie w końcu jakiś produkt do włosów. Myślę, że jest godny polecenia. Zapraszam do czytania!



1. Joanna guma do stylizacji włosów-to już moje drugie opakowanie i jestem z niej bardzo zadowolona, ma bardzo przystępną, niską cene, dostępna w Rossmannie, nie skleja włosów, pięknie pachnie, dobrze utrwala, szczególnie skręt loków. Polecam ;)
2.Odżywka GlissKur Schwarzkopf-pierwszy raz mam ten produkt, ale jestem w nim zakochana, pięknie wygładza włosy, nie puszą się i ładnie wyglądają, pozostawia na włosach piękny zapach, produkt bardzo wydajny i godny wypróbowania
 

 3.Lirene tonik nawilżająco-oczyszczający-moje drugie już opakowanie, bardzo dobry tonik moim zdaniem, fajnie odświeża, ładnie pachnie, dość wydajny, nie pozostawia lepkiej skóry, łagodzi podrażnienia
4.Żel aloesowy Gorvita-lekki produkt o niezbyt wyczuwalnym zapachu, dość szybko się wchłania, matowi skóre, dobrze nawilża i koi skórę, kupiłam go w celu zniwelowania przebarwień potrądzikowych, na razie nie widzę zbytnich efektów, ale stosuję go dalej i zobaczymy


5.Catrice camouflage cream-kupiłam go pod wpływem wielu pozytywnych recenzji i nie zawiodłam się, korektor jest na prawdę cudowny, idealnie kryje. jest trwały, kolor stapia się ze skóra, nie wysusza, dostępny w Naturze, cena bardzo niska9ok.13zł)
6.Puder bambusowy BU-po wielu miesiącach znów do niego powróciłam, dobrze matuje, stapia ze sobą wszystkie warstwy makijażu, matuje, bardzo wydajny, tani, nie bieli skóry, naprawdę cudowny

Tyle z ulubieńców.
Do następnego! ;)
Pozdrawiam ;))

1 komentarz:

  1. Zainteresowała mnie odzywka z gliss kura używałam tylko czarną ale jak dla mnie obciąża wlosy muszę wypróbować tą choć nie wiem czy teraz jest sens na krótkie włosy...
    Ciekawa jestem jeszcze tego pudru z bambusa też pierwszy raz słyszę, jaka jest jego cena i gdzie mozna go dostać, mogłabyś mi napisać? bo akurat mój puder się końcy.
    Wesolych świąt i mokrego dyngusa ;**
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam