wtorek, 8 kwietnia 2014

Kosmetyki z ostatnich 2 miesięcy!

Hej!
Mam dzisiaj troszkę więcej czasu, więc postanowiłam dodać post z zakupami kosmetycznymi, które poczyniłam w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Kompletnie nie miałam czasu dodać tego posta, a też tych kosmetyków nie było dużo. Za niedługo te produkty pojawią się w denku ale co tam ;)
Odwiedziłam DM w Czechach i też kupiłam parę kosmetyków z Balea. Już teraz mogę wam powiedzieć, że szampon jest super!

 Oczywiście dużo żeli pod prysznic z Balea i Alverde. Mają piękne zapachy!

 Szampon-mój ulubieniec, lakier do włosów dość dobry jak na razie ;)

 Kolejne opakowanie mojego ulubieńca i nowy płyn micelarny, polecany przez wiele osób

 Chęć testowania wzięła górę, zobaczymy jak się sprawdzi ;)

 Wiele dobrych opinii słyszałam o tym kremie, a że jest nie drogi to postanowiłam sprawdzić o co tyle zachwytów ;)

I moje dzisiejsze zakupy ;)

Tyle na dziś.
Do następnego;)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam