piątek, 31 października 2014

GR Selective PINK

Hej!
Dzisiaj kolejna odsłona różowego lakieru do paznokci. Uważam, że ten kolor jest bardzo dziewczęsty i pasuje do każdego stroju. Może kolor ten nie pasuje za bardzo za okres jesienno-zimowy, ale przecież nie ma określonych reguł i każdy może nosić to co chce. Ja postawiłam na czysty róż z Golden Rose. Może to być każda inna firma, chodziło mi tylko o kolor. A jeśli chodzi o lakiery z Golden Rose to mam tylko ten i nie utrzymuje się jakoś specjalnie :/ Ale nie mówię, że nie spróbuję innych kolorów z tej firmy :)






 Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam