niedziela, 2 listopada 2014

Denko-pażdziernik'14

Hej!
Znowu koniec miesiąca i czas na denko. Siedzę właśnie z kubkiem herbaty i nadrabiam zaległości na blogu. Jest to idealny czas na takie sprawy, kiedy pogoda za oknem nie sprzyja na spacery i wychodzenie z domu.
Przez tydzień jak zwykle szkolne obowiązki mnie pochłoną tak że nadrabiam teraz.


 1. Dove antyperspirant-nie mogło go zabraknąć, cudowny, pojawia się co miesiąc
Czy kupię ponownie? TAK
2. Alverde żel pod prysznic-zakupiony rok temu w Niemczech, dopiero teraz go zużyłam, fajnie mył, zapach jak dla mnie nie trafiony, wydajny, tani, niestety niedostępny w Polsce
Czy kupię ponownie? Nie
3. Dove odżywka do włosów-lubie te odżywki, niezaleznie jaki zapach każda mi podpasuje, bardzo wydajne, pięknie pachną, anie, często można je znależć na promocji
Czy kupię ponownie? Tak
4. Bourjois podkład- najlepszy podkład jaki kiedykolwiek miałam! Jak dla mnie jest idealny, przepięknie się stapia ze skórą, nie spływa, ściera się równomiernie, idealny dla cer tłustych, nieco nawilża, nie tworzy efektu maski, dobrze kryje, daje bardzo naturalny efekt
Czy kupię ponownie? TAK! Polecam!
5. Delia zmywacz do paznokci-zwykły zmywacz, dobrze zmywa lakiery, nie próbowałam na brokatowych, tani, dostępny w Rossmannie, dość wydajny
Czy kupię ponownie? Może kiedyś
6. Wosk Yankee candle Black Cherry-cudowny zapach na każdą porę roku, utrzymuje się dość długo w domu, wystarczy niewielka ilość do kominka, wydajny
Czy kupię ponownie? Tak

To na tyle w tym miesiącu :)
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. nie testowałam jeszcze tego wosku

    _____________________________________________
    fashionblogger, styling & makeup on:
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam