niedziela, 22 lutego 2015

Styczniowy projekt denko'15

Hej!
Wiem że bardzo spóźniony, bo w końcu już mamy prawie marzec, ale jest projekt denko. Nie miałam jakoś czasu nic napisać. W ogóle mam ogromne zaległości z blogowaniem. Mam nadzieję, że uda mi się je jakoś nadrobić. Teraz natomiast muszę skupić się na maturze, która już za 70 dni!
Przejdźmy do sedna sprawy.


 1. Puma flowing-ładny, delikatny, kwiatowy zapach na co dzień, niestety nie trwały, szybko się ulatniał
Czy kupię ponownie? Nie
2. Antyperspirant Dove-mój niezmienny ulubieniec, pojawia się praktycznie co miesiąc
Czy kupię ponownie? Tak
3.Top coat Wibo-moja opinia
Czy kupię ponownie? Tak
4. Alantan dermoline-moja opinia
Czy kupię ponownie? Oczywiście, że TAK!
5. Płyn micelarny Garnier- moja opinia
Czy kupię ponownie? Tak
6. Schwarzkopf odżywka do włosów-to już moje drugie opakowanie tego produktu, bardzo lubię tą odżywkę, dobrze nawilża i wygładza włosy, bardzo wydajna, tania, u mnie się sprawdza
Czy kupię ponownie? Tak

Do następnego!
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. jedynie co to dove używałam

    _________________________________________
    fashion minimalism style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten kremik alantandermoline ale musiałam odstawic po wizycie u dermatologa, powiedział ze to słabo nawilża, chociaż wydawało mi się ze dobrze i moił ze to taki delikatny zwyklak. Ale na pewno po zakonczeniu kuracji od krostek do niego wrócę :) bo teraz mam tak podrażniona i przesuszoną skóre ze on sobie by już nie poradził.
    też perfumy z pumy się u mnie nie sprawdziły ale z innego powodu na początku zapach ładny a później zaczął mnie dusić...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam