wtorek, 10 marca 2015

Ulubieńcy stycznia i lutego'15

Hej!
Dzisiaj mam dla was tylko dwóch ulubieńców poprzednich dwóch miesięcy. Raczej używam tych produktów, które już pokazywałam w tej serii, więc nie ma się co powtarzać. Nie mam jak na razie żadnych nowych perełek poza tymi dwoma, więc dziś tylko o nich mowa.

Ziaja pasta oczyszczająca liście manuka-dobry peeling do skóry tłustej i mieszanej, nie zapchał mnie, używam go regularnie co 3-4 dzień, dobrze oczyszcza, lekko złuszcza, jego zapach jest taki ziołowy, mnie osobiście nie przeszkadza, ma zbita, gęsta konsystencje przez co nie wylewa się przez palce i potrzeba go naprawdę niewiele
LUKSJA żel pod prysznic-rzadko pokazuje żele pod prysznic, ale ten mnie zachwycił, jest kremowy, przepięknie pachnie, zostawia na skórze bardzo przyjemny zapach, dość długo się utrzymujący, dobrze się pieni, a jego cena za 500ml to ok 6zł na promocji w Rossmannie, ja jestem zachwycona tym produktem i ogromnie go POLECAM wypróbować

Tyle z moich ulubieńców. Co wy polecacie? :)
Pozdrawiam! :)

1 komentarz:

  1. Ja już nie mogę się doczekać kosmetyków z tej serii Ziaji. A jeżeli chodzi o Luksję to jeszcze nie miałam tego żelu, ale ostatnio testowałam Care Pro Nourish i byłam zachwycona :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam