środa, 1 sierpnia 2012

Z podróżnika zakupoholika ;)

Hej!
Wczoraj wybrałam się na całodniową wycieczkę do Krakowa. Była to spontaniczna decyzja, ale uważam, że baaardzo dobra!! Wybrałam się autobusem z dwoma moimi koleżankami. Podróż była średnio komfortowa i jechałyśmy 3 godziny. Po przyjeździe na miejsce kupiłyśmy mapę Krakowa w najbliższym kiosku. Powiem Wam, że jestem za fascynowana Krakowem! Byłam w tym mieście po raz drugi, ale podoba mi się tam jak nigdzie! Jest po prostu piękny! Te wszystkie uliczki, kawiarenki, sklepiki, ludzie, budynki... WSZYSTKO! Kawiarenki są bardzo klimatyczne i naprawdę pięknie urządzone. Na rynku sprzedają cudowne kwiaty, które oczywiście musiałam sobie zafundować. Skusiłam się na wspaniałego słonecznika. Pod koniec nogi mnie już bolały i powiem Wam, że było ciężko, ale nie żałuję. Na 99% to będzie miasto, w którym będę w przyszłości studiować. 






Pozdrawiam! ;*

2 komentarze:

  1. Ooo tak:)Także byłam w Krakowie kilka razy i jestem zachwycona. Jeśli chodzi o studia to trzeba mieć trochę pieniędzy, bo życie tam naprawdę jest drogie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam