niedziela, 9 grudnia 2012

Avon

Hej!

Coraz bliżej święta! Pogoda teraz jest nie za ciekawa. Ja na termometrze dziś zobaczyłam aż -12 stopni!! Jeszcze tylko 2 tygodnie do szkoły i wolne! Nie mogę się już doczekać tej świątecznej atmosfery w domu i zapachu choinki. Ostatnio dokonałam zamówienia z katalogu Avon. Jestem bardzo zadowolona z tego zamówienia.Żel pod prysznic pachnie obłędnie, idealnie na zimę, a kosztował tylko 6zł. Zapach wody toaletowej też jest bardzo przyjemny i ogólnie jestem zadowolona z zakupów. 
A jak tm u Was przed świętami?

 -żel pod prysznic Celebrate me
-Szminka nabłyszczajaca Sunset

-Zestaw(zapach, żel pod prysznic i lotion) City Rush

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam