czwartek, 27 grudnia 2012

I po świętach!

Hej!

Jak Wam minęły święta? Ja powiem Wam szczerze jestem tak najedzona, że już bardziej chyba nie można :) Ale święta były super! Naładowałam akumlatory i mam dużo energii. Z prezentów jestem zadowolona i bardzo mi się podobają. Dostałam sweter, dwie spódniczki, 2 szampony, czerwony lakier do paznokci, pieniądze, dużo słodyczy i owoców oraz biżuterię, której nie ma na zdjęciu. Mam nadzieję, że dostaliście wymarzone prezenty. Napiszcie w komentarzu co dostaliście!

Pozdrawiam!


1 komentarz:

  1. Uwielbiam świeta! A co do prezentów to dostałam sweter, podkładke pod laptopa, naszyjnik, koszulki, książke i wiele innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam