wtorek, 4 grudnia 2012

Z sieciówki

Hej!

Czas tak szybko leci i mamy już grudzień! Ja już nie mogę się doczekać świąt! Uwielbiam zapach ciasteczek, mandarynek, choinki i świeżego mroźnego powietrza. Niestety nie przepadam za bardzo za długą zimą szczególnie w te dni kiedy muszę wcześnie wstać i iść do szkoły. W soboty i niedzielę lubię siąść z książką, herbatą pod kocem i patrzeć na spadające płatki śniegu. Na zimę trzeba się również zaopatrzyć w ciepłą czapkę, szalik i rękawiczki.m Ja nie lubię czapek, ale jak już będzie naprawdę zimno to ubiorę. Ostatnio odwiedziłam centrum handlowe i zakupiłam parę rzeczy. Ogólnie muszę się jeszcze przed świętami wybrać po prezenty i inne gadżety, ale to takie wstępne zakupy.


CCC:
 Kozaki 129,99zł

C&A:
 -Bluzka 34,90zł

New Yorker:
 -Perły 14,95zł

-Spodnie 80zł

Pozdrawiam! ;)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam