piątek, 18 stycznia 2013

Perfumy

Hej! 

W końcu znalazłam czas na dodanie tego posta. Ostatnio jestem strasznie zabiegana i zmęczona. Nie mam czasu na nic! Ale przejdzmy do sedna sprawy. Jakiś tydzień temu przyszła do mnie paczka z zamówionymi przeze mnie perfumami. Perfumy zamówiłam na stronie iperfumy.pl za ok. 116zł. Dodatkowo dostałam mały szapom w gratisie! Od dawna chciałam wypróbować ten zapach i powiem Wam że jestem bardzo zadowolona. Osobiście bardzo lubię perfumy i różne zapachy. Ten jest cytrusowy i dość trwały. Jestem naprawdę zadowolona. Może kiedyś pojawi się post o moich wszystkich perfumach jakie posiadam, a na razie to na tyle i do następnego!



A jakie zapachy Wy lubicie i polecacie?
Pozdrawiam! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam