niedziela, 27 stycznia 2013

Sale!

Hej!

Wczoraj dopiero wybrałam się na wyprzedażowe zakupy ciuchowe. Niestety wcześniej nie miałam za bardzo na to czasu. W sklepach było już dość przebrane i już widać było wiosenne trendy. Kolory tej wiosny będą neonowe, pastelowe i za bardzo mi nie przypadły to gustu, ale cóż zobaczymy. Kupiłam tylko parę rzeczy, ale jestem dość zadowolona. Wybrałam dość podstawowe kolory, bo akurat teraz mam na takie ochotę. Wolę ciemniejsze kolory dość neutralne.

 Od lewej:
1. Zwykły top C&A ok. 15zł
2. Bluzka Reserved 19,99zł
3. Czarny top ze złotym zamkiem na plechach Reserved 19,99zł
4. Sweter C&A ok.28zł
 Buty-koturny CCC ok 55zł

Do następnego!


2 komentarze:

  1. Ja jakoś do tej pory jeszcze nie wybrałam się na wyprzedaże i chyba już na to za późno :P No cóż, poczekam na te wiosenne... Buty upolowałaś piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam