piątek, 4 stycznia 2013

Ulubieńcy roku 2012!

Hej!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje ulubione produkty 2012 roku. Wybrałam tylko 10 rzeczy i one chyba najczęściej mi towarzyszyły w tym czasie. Nie ma tutaj żadnego szamponu czy żelu pod prysznic, bo raczej używałam w każdym miesiącu innego. Są to produkty najbardziej lubiane przez ze mnie. Nadal do nich wracam lub będę wracać.

 Kolorówka:
 1.Puder Synergen - najlepszy puder jaki miała, super matuje, jest tani, wygodny w użyciu, wydajny.
2. Korektor Pure.Cover Mineral Maybelline - ładnie kryje zaczerwienienia, wydajny - straczył mi na ponad pół roku, z pędzelkiem, jego cena jest średnia bo kosztuje 30zł niestety.
3. Lakier do paznokci wibo - piękna klasyczna czerwień, tani, używałam go dopiero od października, ale jest moim ulubieńcem.
4. Carmex - uwielbiam ten produkt do ust, kosztuje coś ok. 7-9zł, wydajny, lubię go pod każdą postacią(w tubce, w sztyfcie, w słoiczku), ładnie nawilża i pielęgnuje usta.
5. Paletka Sleek oh so special - każdy mój makijaż oka w tym roku był wykonany tą paletką, uniwersalna, tania, dobra jakościowo.


Pielęgnacja:
 
1.Filtr do twarzy Bioderma SPF30 - super produkt, nie zostawia białej powłoki na twarzy, mega wydajny, chroni przed promieniami słonecznymi, nadaje się pod makijaż, kosztuje coś ok.50zł.
2.Davercin - maść na trądzik(apteczna), pomogła mi uporać się z 3/4 pryszczami, tania.
3.Krem do twarzy Ava - uwielbiam ten krem, szybko się wchłania, nadaje się pod makijaż, tani, ładnie pachnie.
4.Tonik ogórkowy Ziaja - fajnie odświeża twarz, wydajny, tani, ładnie pachnie.
5.Antyperspirant Dove - przez jakieś 10 miesiący w roku używałam tego antyperspirantu, wydajny, każdy ma  ładny zapach, nie drogi, dobrze chroni.

To by było na tyle. Piszcie co Wy polecacie, a co z moich ulubieńców równiez u Was się sprawdziło.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam