sobota, 29 marca 2014

Marcowe denko'14

Hej!
Nie było mnie tutaj tydzień, a to wszystko za sprawą szkoły i kursu prawa jazdy. Wychodzę z domu o 7.00 a wracam o 19.00 i już naprawdę nic mi się nie chce. Pogoda coraz ładniejsza, więc cieszmy się tym i korzystajmy z promyków słońca!
Dziś przychodzę do Was z projektem denko. W marcu zużyłam troszkę więcej tych produktów i teraz podzielę się w wami moją opinią na ich temat. Piszcie jak się u was sprawdziły, jeśli testowałyście.


  
1. Eveline maksymalny wzrost paznokci odżywka-osobiście bardzo lubię te odżywki, wiem że są zwolennicy i przeciwnicy tego produktu. dla mnie działają super, może paznokcie nie rosły mi w zastraszającym tempie ale były twarde i nie rozdwajały się
Czy kupię ponownie? Tak
2. Bell Air flow lakier do paznokci-kupiłam go chyba w Biedronce, kolor był cudowny, idealny na sezon jesienno-zimowy, utrzymywał się ok. 3 dni, dość dobrze się zmywał
Czy kupię ponownie? Nie wiem
3. Maybelline mascara- recenzja
Czy kupię ponownie? Na pewno!
4. Kolastyna płyn micelarny-recenzja
Czy kupię ponownie? NIE, NIE, NIE!


5. Dove szampon do włosów-dobrze się spisywał, ładnie pachniał, dobrze mył włosy, nie obciążał ich, średnio wydajny, przystępna cena
Czy kupię ponownie? Może kiedyś
6. Nivea lakier do włosów-wydajny, cudny zapach, nie skleja włosów, w zależności od tego ile go nałożymy tak utrwala, łatwo się zmywa z włosów, cena bardzo przystępna
Czy kupię ponownie? Raczej tak
7.Nivea odżywka do włosów- jestem fanką tych odżywek, każda mi pasuje, ta również, ładnie pachnie, nie obciąża włosów, pomaga w rozczesywaniu, ładnie pachnie, tania
Czy kupię ponownie? Tak


8.Isana zmywacz do paznokci-mój ulubieniec, zawsze do niego wracam i do kupuję, dobrze i szybko zmywa lakier, zapach znośny, cena niska, wydajny więc czego chcieć więcej od zmywacza
Czy kupię ponownie? Tak
9.Dove antyperspirant-jak co miesiąc musi pojawić się mój ulubieniec, używam od bardzo dawna więc nie będę się rozpisywać bo na pewno go znacie
Czy kupię ponownie? Oczywiście!
10.Oriflame krem do rąk-dostałam go od koleżanki i był ok, nie nawilżał jakoś mega rąk, ale także nie wysuszał, zapach ładny, delikatny, nie znam niestety ceny
Czy kupię ponownie? Raczej nie
11. Balea lotion do rąk-zakupiłam go w Niemczech, produkt MEGA wydajny, straczył mi na pół roku codziennego stosowania, moim zdaniem idealny na lato, bardzo lekki i szybko się wchłaniał, na zimę troszkę za mało nawilżał ale latem idealny, szkoda że niedostępny w Polsce
Czy kupię ponownie? Jeśli gdzieś znajdę to tak

Do następnego! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam