środa, 18 czerwca 2014

Kosmetyki z czerwca'14

Hej!
Wiem, że dawno mnie tutaj nie było, ale musiałam pozdawać wszystko w szkole i jak wszyscy wiedzą zaczęły się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej i oglądam prawie każdy mecz :) Postaram się poprawić z częstotliwością dodawania postów, mam nadzieję, że przez wakacje będzie więcej nowych i ciekawych postów.
Dzisiaj mam dla was post z zakupami kosmetycznymi, jakie poczyniłam w czerwcu.
Mieliście jakiś produkt ?
Jak się u was sprawdził ?

 Schwarzkopf odżywka do włosów 7
Szampon Schwarzkopf 8
Garnier płyn micelarny 12-13
Dove antyperspirant 7-8
Pilniczek do paznokci 5-6
Bibułki matujące Wibo 5-6
 Lirene żel myjąco-peelingujący
Ziaja tonik bio aloesowy 5-6
Dove odżywka do włosów 7-8
 Isana balsam po goleniu ok.4
Cleanic chusteczki do higieny intymnej ok. 4
Maybelline Baby Lips 7
Maszynka do golenia 2,50























Wielki ulubieniec, postaram się o nim coś więcej napisać w najbliższym czasie, koszt to 6 złotych w aptece

Tyle z moich nowości. Piszcie co wy kupiliście lub na jakie promocje trafiliście i gdzie :)
Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam