czwartek, 26 czerwca 2014

Nowości na lato

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje zakupy ciuchowe z wyprzedaży i nie tylko. Nazbierało mi się tego troszkę, więc postanowiłam że podzielę się tym z wami.
Wyprzedaże teraz są naprawdę spore, ale mam nadzieję i licze na jeszcze większe :)
Co roku kupuję letnie ciuchy na wyprzedażach, ponieważ bardziej się to opłaca. Pogoda niestety nas nie rozpieszcza i lekkie t-shirty musimy jeszcze schować ;(
Mam nadzieję, że już niedługo założe wszystkie te ubrania!

 Top Reserved 25zł
 T-shirt Reserved 20zł
 Sukienka H&M 40zł
 Top H&M 20zł
 Sukienka Cropp 70zł
 Spódniczka Sinsay 30zł
 Sukienka Sinsay 40zł
 Sweter Sinsay 20zł
 Top New Yorker 20zł
 Sukienka New Yorker 80zł
 Sukienka vubu.pl 70zł
 Spodenki Lidl (przepraszam za zdjęcie do góry nogami ale nie chciało mi się to odwrócić)
Kolczyki Sinsay 5zł

Piszcie co wam sie spodobało i co wy kupiłyście na wyprzedażach ?
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam