sobota, 21 czerwca 2014

Pytanie do Was

Hej!
Mam do Was ogromną prośbę i mam nadzieję, że mi pomożecie. 
Chciałabym częściej pisać posty na blogu, fotografować ale nie za bardzo wiem co byście chcieli najbardziej czytać na moim blogu. Staram się, żeby blog był lifestylowy, urodowy, zakupowy, nie wiem jednak czy taka wersja Wam odpowiada.
Proszę napiszcie mi jakie posty Wam się najbardziej podobają, co Wam przypadło do gustu, a czego tu jeszcze brakuje. Wiem, że każdemu podoba się co innego.
Liczę na Waszą pomoc i z góry bardzo dziękuję ;*


Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Myślę, że nic nie musisz zmieniać na blogu. To od ciebie zależy o czym będziesz pisać. Pisz o tym co cię interesuje i nie patrz na innych. Jeśli będziesz pisała to co cię interesuje na pewno inni też to docenią.
    http://moment-foor-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam