środa, 17 października 2012

Buty!

Hej!
Jak widać za oknem mamy już jesień. Niestety ranki są zimne i dość ciemne, a dzień króciutki. Za zimno już na długie przesiadywanie w parku ;( Jedyny plus jaki widzę to piękny widok pomarańczowych, czerwonych i brązowych liści. Lubię ciepłą jesień, a ta niestety taka nie jest, przynajmniej dla mnie. Rano nie mam ochoty wstać, a po szkole mam ochotę położyć się spać. W sklepach pojawiły się już jesienne kolekcje ciuchów i butów. Ja jak (prawie) co roku zahaczyłam do Deichmanna. W tym roku jest tam na prawdę duży wybór super butów. Miałam ciężki orzech do zgryzienia, które buty wybrać. Padło na szare koturny z zamkiem. Chciałam czarne, uniwersalne jak dla mnie, ale niestety w żadnym sklepie nie mogłam ich dostać. 
Co o nich sądzicie ?


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam