wtorek, 30 października 2012

Z drogerii

Hej, hej!
Dziś krótki post z październikowymi zakupami. Teraz staram się raz na miesiąc chodzić do drogerii i kupować najpotrzebniejsze rzeczy. Uwielbiam chodzić po Rossmanie i wybierać, oglądać, wąchać kosmetyki i zapachy. Mogłabym tam spędzić cały dzień ;) 
Poczyniłam także zakupy w aptece internetowej. To już moje 3 zakupy na tej stronie! Jestem z nich bardzo zadowolona. Teraz biorę się za czytanie książek i relaks!!


 -Bourjois woda micelarna ok.13zł
-Wibo tusz do rzęs 9,29zł
-Wibo lakier do paznokci nr 450 4,99zł
-AA pomadka ochronna ok.5zł


 -Ziaja płyn do higieny intymnej ok.7zł
-Ziaja mydło pod prysznic 6,39zł
-Joanna szampon wzmacniający 7,99zł
-Exclusive krem do rąk 3,29zł


-Vichy żel oczyszczający 28,90zł
-Avene Triacneal 34,90zł
-Pharmaceris krem - ratunek 32,99zł

Pa! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam