środa, 24 października 2012

Projekt denko!

Hej!

Dziś post z październikowym projektem denko. Cały czas zmieniam coś w mojej pielęgnacji ciała i twarzy. Można powiedzieć , że eksperymentuje. Za niedługo będzie post z zakupami z października. 
W szkole tak sobie, przede mną trudne 4 dni, ponieważ mam sprawdzian z biologi, sprawdzian z niemieckiego i kartkówkę z fizyki. Biorę się do pracy! 
A jak tam u Was ?




 -Odżywka do paznokci Eveline 8in1 - Jak dla mnie super produkt, fajnie odżywiał paznokcie, płytka paznokcia była twardsza, polecam !
-Maseczka oczyszczająca BeBeauty - na mojej cerze się nie sprawdziła, wydaje mi się, że dostałam po niej wysypu pryszczy, jest tania, ale nie warta nawet tych 4-5 zł.
-Krem z zieloną herbatą Ava - uwielbiam ten krem, jest lekki, szybko się wchłania, nie zapycha, kosztuje niewiele bo ok.12zł.Polecam!!!!
-Oliwkowy balsam do ust Ziaja - miał ładny zapach, dość dobrze nawilżał usta, natomiast lekko się kleił co mi przeszkadzało.
 -Szampon nawilżający Nivea - fajnie mył włosy, nie miałam po nim łupieżu, troszkę mało wydajny jak dla mnie, ale ogólnie bardzo lubię szampony Nivea!
-Odżywcze masło do ciała po opalaniu Avon - ładny, przyjemny zapach, dość szybko się wchłaniał, fajnie nawilżał, mi bardzo przypadł do gustu!
 -Mel Merio - słodki zapach natomiast długo się niestety nie utrzymywał, tani.
-Dezodorant Dove - wydajny, super zapach, kosztuje ok. 13zł, ja te dezodoranty po prostu uwielbiam POLECAM!
Pozdrawiam! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam