piątek, 5 października 2012

Kosmetycznie


Cześć!

Nareszcie upragniony weekend! Jak będę miała czas to dodam jakiś nowy post, a jak nie to pojawi się w przyszłym tygodniu. Niestety jestem "zawalona" książkami i zadaniami domowymi, więc nie mam za bardzo czasu pisać posty. Poniedziałki są najgorsze, ponieważ wychodzę z domu o 7.00, a wracam dopiero o 21.00! Jeszcze dodatkowo w ten poniedziałek co będzie mam 3 kartkówki, z czego jedna jest z niemieckiego z ok. 150 słówek! Aaa i ju7sze przeczytać lekturę, ale to chyba najmniejszy problem dla mnie ;) Dzisiaj pokazuję Wam parę nowych kosmetyków na mojej półce. Są to tzw. "podstawy".

 -Tonik ogórkowy Ziaja ok.5-6 zł
-Szampon Nivea 8,99 zł

 -Szampon Babydream 2,49 zł
-Żel pod prysznic Isana 3,59 zł
-Odżywka do włosów Isana 3,99 zł

-Lakier do paznokci Wibo nr.350  4,99 zł
-Krem do mycia twarzy Alterra 7,49 zł
-Krem do stóp Fuss Wohl  3,49 zł

Pozdrawiam i do następnego! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam