sobota, 24 listopada 2012

Rossmann i Avon

Hej!

Dziś sobota - czas relaksu i odpoczynku! Uwielbiam soboty, jednak strasznie szybko mi lecą. Rano byłam na korepetycjach z fizyki, później posprzątałam teraz przeglądam blogi,a  za jakąś godzinę idę biegać. Wczoraj wstąpiłam do Rossmanna i kupiłam parę rzeczy. Natomiast tydzień temu dostałam swoje zamówienie z Avonu. Zamówiłam zestaw żurawina i cynamon, który obłędnie pachnie. Już nie mogę się doczekać kiedy go zacznę używać. Teraz natomiast muszę zużyć resztki wszystkich balsamów, które mam!

Do następnego!
Pozdrawiam! ;)


Avon:
 -Zestaw żurawina i cynamon 23,99zł

 Rossmann:
-Krem ochronny Bambino 4,99zł
-Krem do twarzy Ava ok12-13zł
-Szampon Naturia Joanna 4,99zł
-Dezodorant go fresh Dove ok.11zł
-Nić dentystyczna Prokudent 5,99zł
-Pomadka Nivea 5,99zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam