piątek, 16 listopada 2012

Stosik *8

Hej!

Nareszcie mamy piątek i można odpocząć od szkoły! W końcu nadrobię oglądanie filmików na Youtube, czytanie blogów i książek. Mam niestety na to tylko 2 dni, ale damy radę! Dziś chciałabym Wam zaprezentować listopadowy stosik. Są to tylko 3 książki, ale zawsze coś. Szkołą niestety pochłania większość mojego czasu, więc muszę się zadowolić tym co mam. Jak zauważyliście pewni
e na blogu rzadko pojawiają się teraz notki, ale mam nadzieję, że to się niedługo zmieni!
Od góry:

1. Richard Paul Evans - "Kolory tamtego lata"

2. Whitley Strieber - "2012 Wojna o duszę"

3. Alessandro  D'Avenia - "Biała jak mleko, czerwona jak krew"

Pozdrawiam! ;)

1 komentarz:

  1. "Biała jak mleko, czerwona jak krew" jak ja bym chciała mieć tą książkę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam