wtorek, 6 listopada 2012

Sweterki

Hej!

Tydzień jak na razie dla mnie zapowiada się dość spokojnie. Zobaczymy co będzie w następnych dniach! Zaczął się listopad i nawet pogoda nie jest taka zła. Ja nie przepadam za bardzo za zimą, ale jesień lubię. Fajnie jakby jeszcze była ciepła, ale cóż przynajmniej nie ma śniegu. Ostatnio wybrałam się na zakupy. Jednak nic mi się tak bardzo nie spodobało. Jakoś nie było nic co by mnie zachwyciło. Jedynie co kupiłam to sweter z Reserved, który w rzeczywistości wygląda lepiej i dwie książki w Matrasie. Sweterek na kimś o wiele lepiej się prezentuje niż na wieszaku, kosztował 59,99zł. Natomiast książki były na przecenie i jedna 5zł, a druga 6,90zł. Chciałabym sobie jeszcze kupić komin i parę ciepłych sweterków. jeśli możecie to polećcie jakieś sklepy gdzie te rzeczy znajdę.

Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam