sobota, 2 lutego 2013

Styczeń - zdenkowani!

Hej!

Dziś przychodzę do Was z kolejnym projektem denko. Bardzo lubię takie wpisy i filmiki na YouTube. 
W tym miesiącu udało mi się wykończyć dość dużo produktów. Jedne były lepsze, a drugie niestety gorsze. 
Ogólnie jestem z tych produktów dość zadowolona. Do niektórych powrócę ponownie. To może zacznijmy.


 -Avon krem do stóp pomarańcza i cynamon - ja tego produktu używałam jako krem do rąk, sprawdził się średnio, nie zauważyłam dobrego nawilżenia jednak zapach był obłędny, raczej już go ponownie nie zakupię

-Exclusive krem do rąk - super produkt, pięknie pachnie, super nawilża, tani na pewno do niego powrócę, polecam!

-Isana zmywacz do paznokci - moim zdaniem lepszy niż zmywacz z Biedronki, tani ,a promocji ok 3-5zł, dobrze zmywa lakier, wydajny

-Dove antyperspirant - pisałam już o nim tyle razy, mój ulubieniec, zawsze będę do niego wracać!


-Isana odżywka do włosów - średnia odżywka, kupiłam ją ponieważ dużo osób ja polecało, ja nie zauważyłam jakiegoś super efektu po jej zastosowaniu, dość tania, raczej do niej nie powrócę

-Auchan odżywka do włosów zniszczonych - na początku była super, dość mi odpowiadała, jest tani , kosztuje ok 4-5zł, może kiedyś ją znów zakupię, polecam wypróbować

-Joanna szampon do włosów - już kiedyś do miałam, dość dobrze się sprawdza choć nie jest to mój ulubiony szampon, jego minusem jest fakt iż jakoś szybko mi się kończy

-Avon żel pod prysznic - średni produkt, miał lekko glutowatą konsystencję, strasznie podobał mi się jego zaapch, raczej do niego nie powrócę.


-Synergen puder prasowany - mój ulubieniec od bardzo długiego czasu, uważam że jest świetny, już używam kolejnego opakowania, tani, wydajny, fajnie matuje, choć nie na jakoś bardzo długo, polecam!

-Ava krem do twarzy - mój ulubieniec EVER! Pisałam już o nim bardzo dużo, jest najlepszy! 

-Oeparol pomadka ochronna do ust - średni produkt, kupiłam w Biedronce za ok 6zł, miałam lepsze, do tego raczej nie wrócę.

-Maybelline korektor mineralny - super produkt, ulubieniec, super kryje, bardzo wydajny, starczył mi na ok. pół roku przy codziennym używaniu, minusem może być cena bo kosztuje coś ponad 30zł. 
Niedługo recenzja porównawcza z tym produktem.

Do następnego! ;)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam