środa, 7 maja 2014

Kosmetycznie-maj'14

Hej!
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi zakupami z ostatnich tygodni. Jak wiecie była wielka promocja na kosmetyki w Rossmannie, bo aż -49%! Oczywiście jak to ja skusiłam się na nią i tym oto sposobem stałam się posiadaczką tylu nowości ;)
Wiele produktów chciałam od dawna przetestować i w końcu nadarzy się taka okazja. Tyc produktów starczy mi na lata, bo ileż można nakładać ten sam cień na powieke ? :P
A to co kupiłam, sami zobaczcie:

 -Antyperspirant Dove 7-8zł
-Garnier Ultra Doux szampon 8zł
-Odżywka do paznokci Eveline 9,50zł
-Pomadka Nivea 5zł
-Rimmel Stay Matte korektor 14-16zł
-Miss sporty róż do policzków 6-7zł
 -Krem do twarzy Ava 15-16zł
-Tusz do rzęs Masybelline ok. 13zł
-Tusz do rzęs Maybelline the colossal volume ok. 18zł
-Podkład Bourjois healthy mix 22zł
-Cienie color Tatto każdy za 12zł
 -Pilniczek do polerowania 6zł
-Pomadki Kate kolor 16 i 101 każda za 11zł
-Pomadka Wibo 4,50zł
-Pomadka Miss sporty 5zł
-Wibo fluo Top coat 3zł
-Rimmel salon pro lakier 10zł
A tu jeszcze moje prezenty kosmetyczne, urodzinowe ;)
Bardzo się cieszę z perfumów i z wszystkiego! Dziękuję ;*

A Wy co ciekawego upolowałyście na promocjach?

Do następnego, pozdrawiam! ;)

1 komentarz:

  1. Nie mam pojęcia, jak udało ci się wyrwać podkład z Bourjois za 22zł... ja zapłaciłam około 32zł :( // Zapraszam do mnie na rozdanie! www.mywolin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam