niedziela, 4 maja 2014

Zdenkowani w kwietniu

Hej!
Mamy już maj, więc najwyższy czas podsumować zużycia z kwietnia. Nie jest tego wiele, ale już chcę wyrzucić te puste opakowania. Większość produktów już przewijała się na blogu, ale napiszę kilka słów o nich po zużyciu całego opakowania.


 1. Żel pod prysznic Dove-moje ulubione żele, nieważne jaki zapach, sprawdzają się super, pięknie pachną, dobrze się pienią, wydajne, duży wybór zapachowy, ogólnodostępne, pisałam o nich już wiele razy, ponieważ używam ich od bardzo dawna
Czy kupię ponownie? Tak
2.Szampon pokrzywowy Barwa Ziołowa-kupiłam go z ciekawości w Auchan za 2zł, mieszałam wraz z innymi szamponami, ponieważ ten był bardzo rzadki i nie chciałam go używać samego, miał ładny ziołowy zapach, starczył na dość długo
Czy kupię ponownie? Nie wiem
3.Pianka do golenia Isana-używam jej od dawna, lubię tą wersję jak i tą brzoskwiniową, niestety nie jest zbyt wydajna, ale za to tania, spełnia swoje zadanie więc czego chcieć więcej
Czy kupię ponownie? Tak
4.Physiogel krem intensywnie nawilżający-używałam tego produktu od bardzo dawna, jest moim ulubieńcem, idealnie nawilża skórę, niestety jest bardzo drogi jak dla mnie, ale znalazłam idealny zamiennik, napiszę wam o nim wkrótce, jednak jak ktoś może sobie pozwolić na wydatek 50zł na krem to ten polecam ;)
Czy kupię ponownie? Może kiedyś
5.Ava krem do twarzy-używam od wielu lat, na razie nie zmieniam bo sprawdza się u mnie bardzo dobrze, fajnie nawilża, jest wydajny, ładnie pachnie, dośc szybko się wchłania
Czy kupię ponownie? Tak
6.Carmex-wreszcie po roku wykończyłam ten produkt, ale jeszcze kiedyś do niego wrócę, dobrze nawilżał moje usta, miał miętowy ale ładny zapach, usta były miękkie i nawilżone
Czy kupię ponownie? Tak

Jak widzicie produkty te co zwykle, mało nowości ;)
Pozdrawiam i do następnego! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam