wtorek, 13 maja 2014

Shopping month

Hej!
Dzisiaj post z moimi zakupami ubraniowymi, które poczyniłam przez ostatni miesiąc. Nie mam czasu wybrać się na jedne większe zakupy, dlatego kupuję tak pojedynczo i tak zbieram zdjęcia do postu przez miesiąc lub dwa. Nie pamiętam dokładnie niestety cen większości tych rzeczy. Ogólnie nie są to jakieś mega modne i na czasie rzeczy, dla mnie ważne jest by było wygodnie ;)
Piszcie co myślicie na temat tych rzeczy i co fajnego Wy kupiliście ? :)

Spodobała mi się bardzo, jest niby taka zwykła ale z lekko przezroczystego materiału, niestety nie widać tego na zdjęciach
Reserved 40zł
 Lubię spodnie na gumce, te są jasne i cienkie, idealne na wiosne
H&M ok. 100zł
 Może być na elegancko jak i na co dzień, pasuje do wielu rzeczy, podoba mi się z marynarką
 New Yorker 40zł
 Potrzebowałam takich zwykłych bluzek, proste i ładnie wyglądają, lubię odgiąć sobie w takich bluzkach rękawy na 3/4
 Lidl ok. 30zł
Potrzebowałam sukienki na 18-nastke koleżanki i znalazłam taką, dość letnia, nada się też na upalne dni przez wakacje 
Reserved 80zł
Lubię takie mgiełki, więc skusiłam się i na taką, cena bardzo kusiła
 Lidl ok. 25zł

 Moja miłość czyli buty, uwielbiam kupować buty, choć mam już z 5 par koturnów te musiały trafić do mnie ;)
CCC 140zł

Do następnego!
Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam