niedziela, 18 maja 2014

L'oreal Ideal Soft-moja opinia

Hej!
Dawno już nie było żadnej recenzji, więc postanowiłam to nadrobić i dzisiaj przychodzę do Was z moją opinią płynu micelarnego z L'oreala-Ideal soft. Wiele słyszałam i czytałam o tym płynie i w końcu musiałam się skusić na niego, by przetestować go na własnej skórze. Używam go już od ponad miesiąca i zużyłam 3/4 opakowania, więc myślę, ze coś mogę o nim napisać.


Kupiłam ten produkt, ponieważ był na promocji w Rossmannie. Kosztował coś ok. 12 złotych. 
Płyn dość dobrze zmywa makijaż oka, ale uważam, że płyn z Bourjois lub BeBeauty z Biedronki są lepsze. Potrzeba jednego wacika na oko czyli standardowo jak u mnie, ale jednak nie czuję by całkowiecie cały makijaż był zmyty, a przede wszystkim tusz. 
Kosmetyk nie podrażnia oczu i nie pozostawia klejącej warstwy.  Nie wysusza skóry w okolicach oczu.
Zapach prawie niewyczuwalny. Opakowanie dość wygodnie jednak trzeba nauczyć się wylewać produkt na wacik, ponieważ ma dość dużą dziurkę i można po prostu "zalać" wacik. 

Dostępny w drogeriach np. Rossmann jak i dużych hipermarketach. Cena przystępna. 
Uważam, że są płyny lepsze i gorsze od tego. Tym razem dam mu 7/10 punktów.
Jakie jest Wasze zdanie? Używałyście tego produktu?

Pozdrawiam!
Do następnego ;)

2 komentarze:

  1. Jestem go bardzo ciekawa ale w sumie jak mówisz że micel z Biedronki lepszy to może nie trzeba kombinować?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam