wtorek, 1 lipca 2014

Czerwcowe denko'14

Hej!
Zaczynamy dziś nowy miesiąc, bardzo letni, więc czas na zdenkowanych w czerwcu. Są to dość codzienne produkty, używam ich od bardzo dawna, więc pewnie już nie raz słyszeliście o nich na moim blogu.
Cieszę się, że mogę już wyrzucić te puste opakowania i będę zbierała nowe. Jeszcze nie wiem czy pod koniec lipca pojawi sie taki post, czy po prostu tak jak w zeszłym roku zrobię"wakacyjnych zdenkowanych". Zaczynamy!


 1. Exclusive krem do rąk- rzadko wracam drugi raz do tego samego kremu do rąk, ale ten był cudowny; miał lekka konsystencje, szybko się wchłaniał i przepięknie pachniał; do tego był niedrogi i dostępny w Rossmannie. Polecam!
Czy kupię ponownie? Tak
2. Dove antyperspirant-uwielbiam te antyperspiranty; moim zdaniem są najlepsze, przepięknie pachną i chronią przed potem jak i nieprzyjemnym zapachem, pojawiają się u mnie praktycznie w każdym denku
Czy kupię ponownie? Tak
 3. Schwarzkopf odżywka do włosów-wiele dobrego słyszałam o tym produkcie i postanowiłam sama wypróbować, jest naprawdę dobry, ładnie nawilża i wygładza włosy, pięknie pachnie i jest niedroga; polecam wypróbować
Czy kupię ponownie? Tak
4. Wellness Beauty żel pod prysznic-taki zwykły żel pod prysznic, nic odkrywczego; jak dla mnie miał bardzo słodki i sztuczny zapach, konsystencja dość fajna, niezbyt nawilżał, zapach nie trzymał się długo na skórze
Czy kupię ponownie? Nie
 5. Alantandermoline-mój ulubieniec ostatnich dwóch miesięcy! Ten krem jest niesamowity, nie uczula, nie zapycha, dobrze nawilża, bardzo tani, wydajny, więcej napiszę o nim już wkrótce w ulubieńcach miesiąca
Czy kupię ponownie? TAK!
6. L'oreal płyn micelarnyrecenzja tutaj
Czy kupię ponownie? Może kiedyś
7. Isana zmywacz do paznokci-każdy już chyba zna ten produkt, wiele nie trzeba mówić na jego temat, dobrze zmywa każdy lakier, wydajny, jak na zmywacz ładnie pachnie więc czego chcieć więcej
Czy kupię ponownie? Tak 
8. Wibo top coat-recenzja tutaj
Czy kupię ponownie? Tak 

To by było na tyle z produktów zużytych w tym miesiącu.
Piszcie co u was się sprawdziło ;)
Pozdrawiam!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam