czwartek, 17 lipca 2014

Gray with gold

Hej!
Dziś przyszedł czas na prezentacje kolejnego koloru lakieru do paznokci. Tym razem nie jest to typowo letni lakier, a raczej na jesień-zimę, ale miałam ochotę na coś ciemniejszego, dlatego postanowiłam wam go pokazać.
Lakier pochodzi w firmy Lovely i kosztował w Rossmannie coś ok 4-5zł/ 
Zwracam uwagę, że moje paznokcie nie są perfekcyjne, nie jest manicurzystką i nie mam idealnych paznokci i skórek. Chodzi tylko o to by pokazać wam kolor lakieru, może kogoś zainteresuje i postanowi go wypróbować. Lakier ma numer 98 i utrzymuje się ok. 2-3 dni na moich paznokciach, więc szału nie ma :)
Lakier posiada drobniutkie złote drobinki, ale nie sa one jakoś strasznie zauważalne.







Pozdrawiam!
Do następnego ;)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam