czwartek, 3 lipca 2014

Ulubieńcy maja i czerwca'14

Hej!
Pogode mamy świetną i bardzo się z tego cieszę, bo zapowiadało się nieciekawie na wakacje. Mszę Wam powiedzieć, że stresuję się dzisiaj strasznie, ponieważ już jutro mam państwowy egzamin teoretyczny i praktyczny na prawo jazdy. Nie nastawiam się za bardzo, żeby się nie zawieść, ale gdzieś tam jest taka cicha nadzieja, że mogłabym już to zdać :)
Dziś post z ulubieńcami ostatnich dwóch miesięcy. Sa to tylko cztery produkty, bo w sumie wciąż używam tych samych kosmetyków, które już widzieliście, więc nie będę się powtarzała. 
Zaczynamy!


 -Rimmel Salon Pro lakier do paznokci- już niedługo pojawi sie post z prezentacją tego kolorku, powiem wam że jest cudowny, wygląda bardzo dziewczęco i lekko na paznokciach, pasuje praktycznie do wszystkiego, łatwo się go nakłada na płytke paznokcia, pędzielek bardzo fajny, polecam wypróbować

-Avon mgiełka do ciała granat i mango-uwielbiam ten zapach na lato, kojarzy mi się zawsze z wakacjami, świeży, słodki zapach, niestety nie utrzymuje się strasznie długo ale zawsze go można aplikować kilka razy w ciągu dnia
-Bourjois podkład do twarzy-mój ulubieniec, cudownie wygląda na twarzy, dobrze kryje, jest lekki i naturalnie wygląda na twarzy, niestety ja mam ciut za ciemny kolor ale i tak go bardzo lubię, polecam do cery tłustej i mieszanej

-Alantandermoline-to jest już moje drugie opakowanie, pierwsze pokazywałam w denku, cudownie nawilża, bardzo lekki, nie zapycha, nie uczula, sprawdzi się do cery wrażliwej i trądzikowej, bardzo tani(koszt w aptece od 6-10zł), wydajny

Tyle z moich ulubieńców. Piszcie czy coś używałyście i jak się u was sprawdziło. Co jeszcze mi polecacie? :)
 Pozdrawiam! ;)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam