czwartek, 7 sierpnia 2014

Stosik*22

Hej!
Dzisiaj kolejna porcja książek, które zamierzam przeczytać. Tym razem są to propozycje na sierpień. Mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie przeczytać i będę z nich zadowolona. Zdarza się, że po przeczytaniu 50-60 stron książka kompletnie mnie nie wciąga, wtedy ja odkładam i zabieram się za inną.Głównie wypożyczam książki z biblioteki, bo w sumie po co przepłacać, ale lubię czasem także sobie coś zakupić i przeczytać coś swojego :) Tym razem książkę pożyczyłam od mamy chłopaka, zobaczymy jak się sprawdzi :D

1. Avery Williams "Miłość alchemika"
2. Harlan Coben "Jeden fałszywy ruch"
3. Haruki Murakami "Na południe od granicy, na zachód od słońca"
4. Souad "Spalona żywcem"

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam