sobota, 9 sierpnia 2014

Ostatnie łupy wakacyjnych wyprzedaży i nie tylko

Hej!

Dzisiaj mam wam do pokazania moje ostatnie już zdobycze z tegorocznych letnich wyprzedaży. W sumie już w każdym sklepie sezon na "czerwone" metki się skończył, więc czas przemyśleć zakupy już bardziej jesienne. Ostatnie wyprzedaże nie zaskoczyły mnie jakoś bardzo, nie widziałam super przeceni nie szalałam jakoś spektakularnie. Poczyniłam już też pierwsze jesienne zakupy, sami zobaczcie!

 Spodnie Lidl 40 (?) zł
 Torebka potrzebna na impreze, osiedlowy sklepik 50zł
 Szpilki Centro 130zł
 Szorty House 40zł
 Spodenki H&M 10zł
 T-shirt House 20zł
 Koszula Reserved 70zł
 Spodnie House 80zł
 Pasek Reserved 30zł
 Portfel House (akcja -50% na druga rzecz) 10zł
 Apaszka C&A 13zł

Tyle z moich ostatnich zakupów :)
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam