wtorek, 5 sierpnia 2014

Wakacyjne zakupy kosmetyczne

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje zakupy kosmetyczne, które poczyniłam w ostatnim miesiącu. Odwiedziłam Rossmanna, Biedronkę oraz Avon. Głównie sa to nowe produkty, których jeszcze nie używałam, więc będę testować.

 Złożyłam zamówienie u konsultantki Avon i za całe zamówienie zapłaciłam 26 zł. Sa to 3 produkty to stóp oraz krem do rąk. Już testuje, więc zobaczymy jak się sprawdzą.
 Pewnie każdy słyszał już o suchych szamponach z Btiste w Biedronce. Ja równiez postanowiłam ich wypróbować i powiem wam że sie zakochałam! Zapach cudowny. Przy okazji zakupiłam krem do rąk i suplement diety wraz ze szczotką do włosów a'la Tangle Teezer.
 Moje ulubione antyperspiranty z Dove, tym razem zdecydowałam się na spray i sztyft.
 Podstawowe rzeczy czyli maszynka do golenia, zmywacz oraz tonik z Ziaji.
A dzisiejsze zakupy to moje ulubione pianki do golenia z Isana za całe 3,50zł, peeling z Isana za 4zł oraz szampon Nivea za 8,80zł.

To na tyle :)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam