piątek, 1 sierpnia 2014

Projekt denko-lipiec'14

Hej!
Przyszedł czas na pierwszy wakacyjny projekt denko. Zwykłe, codziennie produkty, które każdy z nas używa bardzo często. Nie byłam zadowolona ze wszystkich produktów, ale mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu to się zmieni. Jesli mieliście jakikolwiek z tych rzeczy piszcie jak się sprawdziły u was :)


 1. Babydream szampon-kiedyś lubiłam ten produkt, jednak teraz bardzo plątał moje włosy i nie byłam z niego zadowolona, jest tani, ale mimo to nie powrócę raczej do niego, ładny zapach, ale nie czułam by moje włosy były dobrze umyte, zużyłam go mieszając z innymi szamponami
Czy kupię ponownie? Nie

2.Garnier Ultra Doux cytryna i biała glinka-niezbyt polubiłam się z tym szamponem, po jego zastosowaniu wyskoczył mi łupież co już go dyskwalifikuje, poza tym cena i zapach ok
Czy kupię ponownie? Nie

3.Isana suchy szampon-jest to już moje drugie opakowanie, a aktualnie używam trzeciego, zapach już mi się "przejadł" i znudził ale produkt sam w sobie dość dobry jednak po wypróbowaniu Batiste uważam  że ten jest słaby
Czy kupię ponowie? Nie wiem

4. Puder Rimmel Stay Matte- recenzja
Czy kupię ponowanie? Tak!

5. Bielenda krem do rąk- średni krem moim zdaniem, używałam go głównie na noc, nie zauważyłam bardzo dobrego nawilżenia skóry a dość średni efekt dawał, zapach średni, cena przystępna
Czy kupię ponownie? Raczej nie

6. Peeling enzymatyczny BU- recenzja
Czy kupię ponownie?? TAK

7. Ziaja tonik aloesowy- bardzo lubię te toniki, zarówno ten aloesowy jak i ogórkowy, fajnie odświeżają cerę, są bardzo tanie, nie zapychają, delikatnie pachną, dostępne w praktycznie każdej drogerii
Czy kupię ponownie? Tak

A Wy jakie produkty polecacie jako zamienniki?
Do następnego!
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam