sobota, 29 listopada 2014

3 buble prosto z łazienki

Hej!
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić 3 produkty, które kompletnie się u mnie nie sprawdziły. Męczę się z nimi strasznie i próbuję je wykorzystać do czegoś innego, ale za bardzo nie mam już pomysłu do czego mogłyby się sprawdzić. Dajcie znać jeśli miałyście te produkty, jak się u was sprawdziły. 



1. Scrub do ciała kokos&masło shea-zakupiłam ten produkt na jakiejś stronie internetowe przy okazji zakupów z kosmetykami do makijażu, niestety ten produkt to totalna klapa, zostawia na skórze tłustą, klejącą się do wszystkiego warstwe, czego ja wręcz nienawidze, zapach jest bardzo sztuczny, nie wiem do czego zużyję ten produkt, jak na razie leży w łazience już od roku i się marnuje...
2. Isana peeling do ciała-jakoś nie mam szczęścia do peelingów, ten jest bardzo wodnisty, praktycznie w ogóle nie ściera, zachowuje się jak zwykły żel do mycia ciała, pachnie bardzo mlecznie, nie zachwycił mnie swoim działeniem
3. Szampon do włosów eva natura-zakupiłam go w Rossmannie, kosztował bardzo mało coś ok. 3-4 zł, niestety moje włosy po jego użyciu są suche i pojawił mi się łupież, używałam go też z innymi produktami, ale nie sprawdził się kompletnie, zapach bardzo ziołowy

Miałyście jakiś z tych produktów?
Pozdrawiam ! :)

1 komentarz:

  1. nie testowałam ani jednego z nich

    __________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam