wtorek, 11 listopada 2014

Green pharmacy żel do twarzy-moja opinia

Hej!
Dziś przychodzę do was z recenzją żelu do mycia twarzy z firmy Green Pharmacy. Wiele słyszałam o tym żelu, ale jakoś nigdy nie mogłam na niego natrafić. Pewnego dnia zauważyłam do w Naturze i postanowiłam go od razu wypróbować. Początkowo używałam tego produktu tylko rano, ale szybko dodałam go tez do mojej wieczornej pielęgnacji twarzy i usuwam nim makijaż.


Produkt dobrze zmywa makijaż i pozbywa się sebum z naszej twarzy. Buzia nie jest podrażniona i zaczerwieniona, a wręcz uspokojona i oczyszczona. Produkt nie przesusza skóry, delikatnie się pieni. Wystarczy jedna pompka by umyć całą twarz. Nie zapycha, moim zdaniem bardzo dobrze sprawdzi się do cery mieszanej i trądzikowej. Żel może lekko ściągać skórę, dlatego może przesuszać odwodnioną i suchą cerę.


Duży plus za opakowanie z pompką, bardzo ułatwia to dozowanie i używanie produktu. 
Jego skład jest bardzo przyjazny, nie powinien nikogo zapchać.
Produkt jest wydajny, używam go już 2 miesiące i zużyłam nieco ponad 1/3 opakowania. 
Zapach produktu jest bardzo delikatny, czuć lekką woń zielonej herbaty.
Cena bardzo niska jak na tak fajny żel. Zapłaciłam za niego ok. 7 zł w Naturze.

Ogólnie jestem z niego zadowolona i polecam!

Do następnego!
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam