poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Kiss chase

Hej! 
Tym razem neonowo, różowo. Idealny kolor na lato i wiem, że zagości na moich paznokciach długo. Pasuje moim zdaniem do wszystkiego. Produkty tej firmy dostaje od mojej przyjaciółki. Ten, który widzicie na zdjęciach przywędrował do mnie jakieś 3 miesiące temu, ale dopiero teraz mam go pierwszy raz na paznokciach. Kolor to PP101-kiss chase. Od razu zaznaczam że nie jestem specjalistką w robieniu paznokci, chce tylko pokazać wam jak kolor prezentuje się na płytce.






Do następnego! :)

1 komentarz:

  1. śliczny kolor <3

    _____________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam