niedziela, 2 sierpnia 2015

Denko-lipiec'15

Hej!
Koniec miesiąca nastąpił już parę dni temu, więc przyszedł czas na denko. W tym miesiącu jest to tylko 5 produktów i tak wyszło że większość to kolorówka. Zazwyczaj w wakacyjnych miesiącach nie zużywam dużej ilości kosmetyków. Zauważyłam to już dawno temu. Może wynika to z tego, że ponad połowę czasu spędzam w domu i nie nakładam na siebie warstw produktów. 


 1. Batiste suchy szampon do włosów- pierwszy raz zakupiłam ten egzemplarz w Biedronce, myślę że jest jednym z lepszych, używałam także tego z Isany ale ten daje lepszy efekt, ma ładny zapach, można go wyczesać nawet z ciemnych włosów, działa moim zdaniem max 4-5 godzin po czym trzeba go znowu zaaplikować, cena średnia ok. 13-15zł
Czy kupię ponownie? Tak
2. Zmywacz Isana- znacie go doskonale, używam od lat, daje rade z każdym lakierem, zapach także mi odpowiada
Czy kupię ponownie? Tak
3. Podkład healthy mix Bourjois- UKOCHANY! recenzja tutaj
Czy kupię ponownie? Tak
4. Catrice kamuflaż do twarzy- także niezastąpiony  moja opinia 
Czy kupię ponownie? Tak
5. Wibo extreme lashes tusz do rzęs- moja opinia
Czy kupię ponownie? Może kiedyś

Pozdrawiam! ;)

 

4 komentarze:

  1. Heh, mam ten sam suchy szampon i zmywacz :D Świetny post!
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam ten zmywacz do paznokci ,a o Batiste słyszałam wiele dobrego :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem przekonana do suchych szamponów.
    Kamuflaż z Catrice genialny.Pozdrawiam.I zapraszam do mnie.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. suchy szampon - nie zawodna rzecz ! :)

    http://sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam