poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Mix#9

Hej!
Dzisiaj mix zdjęć z telefonu. Będzie to głównie spam z Wrocławia, ale także znajdzie się parę innych zdjęć. Zapraszam!

 Poranna kawa w domu smakuje najlepiej :)
Spróbowałam kalmelowe frapuccino w Starbucks i się zakochałam!
 Most Grunwaldzki a w oddali wydział chemii :)
 Bardzo zdrowy obiad we Wrocławiu :)

 Most z milionem kłódek od zakochanych :P



 Rynek :D
 Klimatycznie w pokoju :P Świeczka z Ikea :)
 Prezenty od przyjaciółki, która wróciła ze Szkocji :)
 Miły wieczór z Joyem :)

 Moje nowe ukochane cudeńko- Sleek Face Form :)
 Porządki w lakierach :)

Do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam