środa, 5 sierpnia 2015

Stosik*27

Hej!
Dziś po raz kolejny stosik na moim blogu. W okresie letnim więcej będzie się pojawiało tego typu postów. Wydawałoby się że wręcz przeciwnie w jesienno-zimowe dni powinnam więcej czytać, a ja odwrotnie. W lecie mam więcej czasu dlatego też więcej chwil spędzam z książką w ręku. Lubię sięgać po pozycje miłosne, obyczajowe jak i kryminały i trillery.Nie za bardzo przepadam za książkami przygodowymi czy historycznymi. Nie mam uprzedzeń do polskich autorów i również często po nich sięgam.


1. Agata Kołakowska "Zaciszny zakątek"
2. Gayle Forman "Zostań, jeśli kochasz"
3. Gayle Forman "Wróć, jeśli pamiętasz"
4. Yann Martel "Życie Pi"

Polecajcie jakieś ciekawe pozycje, jeśli macie.
Do następnego! :)

1 komentarz:

  1. Przeczytałam Zostań, jeśli kochasz, ale jakoś nie mam ochoty kontynuować serii...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam