sobota, 29 września 2012

Pielęgnacja twarzy


 Hej! 
Dzisiaj przychodzę do Was z postem o pielęgnacji mojej twarzy. Ja niestety ma cerę trądzikową, przetłuszczającą się i to strasznie! Mam ogromny problem ze świeceniem się twarzy i trądzikiem i ciągle z tym walczę, ale jakoś ciężko mi to idzie. Jeśli znacie jakieś skuteczne sposoby na świecenie cery i trądzik to napiszcie na dole. Moja pielęgnacja stale się zmienia. Wciąż próbuję czegoś nowego i eksperymentuję. Jakoś na razie nie znalazłam idealnych kosmetyków to pielęgnacji twarzy.


Rano:

-Przemywam twarz mleczkiem ogórkowym z Ziaji. jest lekkie i fajnie odświeża z rana twarz po nocy.
-Przemywam twarz tonikiem z Ziaji, aby twarz przygotować przed nałożeniem kremu
-Mieszam trochę kremu z Avy i filtra SPF30 z Biodermy i nakładam na twarz po czym czekam jakieś 5-10min i dopiero później nakładam korektor i puder. Nie używam podkładu!



 Wieczorem:

-Zmywam twarz po całym dniu olejkiem myjącym z Biochemii Urody
-Przemywam twarz hydrolatem lawendowym EKO z BU po czym czekam jakies 15 min
-Nakładam krem z Avy na całą twarz 
Pod oczy używam nawilżającego kremu z AA 
-Na trądzik co wieczór nakładam Davercin. Jest to na razie jedyny lek apteczny, który mi jako tako pomógł. Wiem, ze jeszcze wiele kremów nie stosowałam i może warto by było, ale już nie mam siły kupować coś za np. 80zł a to NIC nie będzie działać i "wyrzucę" pieniądze w błoto!



 Sporadycznie:

-Czasem jak czuję taką potrzebę myję twarz żelem z Perfecty. Głównie wtedy gdy chcę się pozbyć takiego "tłuszczu" z twarzy, takiej lepiej powłoki. Ma w sobie takie granulki, które spełniają rolę pilingu.
-Na różne ranki i zaczerwienienia po pryszczu nakładam olej tamanu EKo z BU
-Jak mi się przypomni to nałożę serum Granat z BU na noc, połączone z kremem
- Na suche miejsca głównie po Davercinie nakładam żel hialuronowy na noc, aby nawilżyć cere



 Raz w tygodniu:

-Nakładam na całą twarz jakąś maseczkę, osobiście lubię maseczki z Ziaji lub Avy


Napiszcie co Wy stosujecie, co polecacie, a co odradzacie.

Pozdrawiam! Buziaki! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam