piątek, 21 lutego 2014

Kosmetyczny luty'14

Hej!
Dzisiaj mam dla was post z moimi zakupami, które poczyniłam w przeciągu ostatnich 3 tygodni. Nie jest to może nic odkrywczego, ale niektóre rzeczy potrzebowałam, a niektóre po prostu wpadły mi w ręce. Chciałam także wypróbować kilka nowości, więc się skusiłam. Zobaczymy jak się sprawdzą.Największe nadzieje pokładam w żelu aloesowym, mam nadzieję, że się sprawdzi.

 -GorVita żel aloesowy 11,50zł
-L'biotica Biovax maseczka 20zł
-Tisane balsam do ust 7,50zł
 Uwielbiam żale i antyperspiranty z Dove dlatego nie obyło się bez nich i tym razem ;)
-Żel pod prysznic 8zł
-Antyperspirant 8zł
 Potrzebowałam jakiegoś szamponu i odżywki, a te były na promocji, więc wzięłam.
-Suchy szampon Isana 6zł
-Szampon Schwarzkopf 10zł
-Odżywka Schwarzkopf 8zł
 -Krem do depilacji Bielenda 6-7zł
-Żel pod prysznic Wellness Beauty 2,30zł
-Topa coat Wibo 6zł
Tyle osób go poleca, że muszę go wypróbować
-Catrice kamuflaż 13zł

Koniec moich zakupów.
Do następnego!
Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam