środa, 5 lutego 2014

Zamówienie z BU

Hej!
Ferie mi się skończyły i nie mam teraz kompletnie na nic czasu. Wiem, że często mnie tu nie ma, ale szkoła jest strasznie męcząca. Od poniedziałku codziennie mam jakiś sprawdzian, jutro i w piątek również. 
Jakiś czas temu złożyłam zamówienie na Biochemii Urody, już chyba po raz trzeci. Lubię kosmetyki z tej strony. Oczywiście najbardziej zależało mi na peelingu enzymatycznym, którego zamówiłam od razu dwa opakowania. Wiele także słyszałam o soku z aloesu i postanowiłam go wypróbować, zobaczymy jak się sprawdzi.


 Peeling enzymatyczny 15,50zł/szt

 Sok z aloesu EKO 17,90zł

Do następnego! ;)
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Spore zamówinie :) Miłego testowania! i czekam na jakąś recenzję
    pozdrawiam!

    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam